Måste säga att upplägget för sommaren var klockrent för oss!
 
Våra veckofokus fick oss verkligen att ta flera steg framåt i många moment. Jag har verkligen velat fortsätta med den här typen av träning under hösten men tiden har inte funnits till. Därför tar vi nya tag med veckoträningen i december och ska försöka hitta goda rutiner för det även under våren.
 
Om det är fler som funderar på något liknande upplägg kan jag bara säga - DO IT!!
 
Naturligtvis var vi uppe och vände hos vårt allra bästa Kalmargäng under sommaren också - både för sällskap och träning. Därför måste jag ju också visa idolbilder på några i gänget! ;)
 
Zammis
 
Zammis
 
Jazz
 
Nykomlingen - liten Jasså
 
Japp & Helene
 
Faxe
 
Enya
 
Whippo & Helene, Japp & Jannika
 
Vi! ^_^
 
Vi! <3
 
Kanske ska tillägga att vi nu är 6 tjejer och 11 hundar (2 dobermän, 3 malinois, 2 labradorer, 1 rottweiler, 2 holländska herdehundar, 1 australian shepherd) och de andra har informerat mig om att jag ligger efter - jag är den enda som bara har en hund! :P
 

Kommentera

Publiceras ej